Madeleine Johannesson

31a Oktober 2013
Hejsan!

Sitter på tåget upp till Stockholm nu. Har inte haft tid och blogga då jag varit med mamma så mycket som jag kunnat. 

Började med att jag vaknade och packade lite. Att typ redan lagt ner allt det man kan dagen innan, det mesta av kläderna. Sen fixade jag lite till innan frukosten. Mamma och jag åt sen packade jag ner allt utom en av jackorna. 

Efter gick vi ner och sa hej till Ingrid så man såg henne när man var nere. Det var super trevligt och hon blev glad då vi sök upp på jobbet. När vi kom hem åt vi och åkte sen in kvart över ett. Mamma var lite vimsig, vi kom en timme tidigare men det gjorde inget. 

Vi gick först lite på Nisses och efter till Vero Moda. De hade ju Mid Season så mamma och jag hittade lite var. Sen skyndade vi oss lite, köpte dricka och ställde oss på rätt perrong. 

Emma ska möta mig i TC :D. 

Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress