Madeleine Johannesson

31a December 2014
Godmorgon!

Är på väg till Skanstull nu aka Friskis Ringen. Ska ta och träna lite, orkade inte det igår tyvärr. Men perfekt å veta att man har tränat på sista dagen av året. Helt sjukt att det redan är den dagen det blir ett nytt år, tiden går fort. 

Btw: mina blåsor går det bättre med. Gör inte lika ont då jag har någon hälso tandkräm och munskölj. Har även en gel som lindrar smärtan (som jag kan ta om jag vill). Tar även multivitamin tabletter nu. Pappas jobbarkompis har varit sjuksköterska och sa att jag antagligen har brist avnågot, därför jag får afte. Hon ville att jag ska besöka vårdcentralen och ta blodprov för att se. Men som hon på Apoteket också sa, så kan de skriva ut en medicin till mig som ta bort smärtan. Den finns bara på recept dock, så ja det måste man fixa. 

Men nu är jag taggad inför träningen. 

Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress