Madeleine Johannesson

Första Advent
(Inte min bild)
 
Hejsan!
 
Idag är det första advent och det brukar man ju fira med lite glögg och lussekatter. Sen tänder man ju såklart första ljuset i adventsstaken. Själv när det kommer till glögg drickandet började jag med det för länge sedan. Drack faktiskt min första kopp redan i oktober hehe, i slutet i alla fall. Älskar glögg så när de börjar sälja den gissa om man är glad. Är en speciell sort som jag älskar som även är alkoholfri, sådär ser man. 
 
Nytt för detta året är att det inte finns ngon snö under första advent som det brukar göra om jag inte minns helt fel. För pappa fyllde ju år igår och det är ALLTID snö på hans födelsedag, kan inte minnas den gången det inte var det. Fast jo nu kan jag det, i år nämligen. På ett sätt är jag glad att slippa den på grund av mitt jobb. Men sen är jag ledsen då det förstör julstämningen då det inte finns någon snö. Vi får bara vänta och se om det blir någon denna jul?
 
Trevlig advent allihopa ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress