Madeleine Johannesson

30e April 2016
Godmorgon!

Har precis ätit gröt och ett äpple till frukost (super gott). Mamma och Mats ligger fortfarande i sängen. Men vi sa igår att vi skulle äta frukost när man vaknade (låg lite i sängen). Men sen klev jag upp och bytte om och fixade mig. Eller ja tog på mig kläder och gick ner och gjorde frukost. 

Idag ska vi ta det lugnt innan vi ska iväg. Eller ja Matte ska komma hit till ett och äta med oss. Vi ska ha stek med potatis och sås (så gott). Sen ska vi till Marita (mammas kusin) occ fira Valborg. Ska bli kul då jag inte såg dem sist jag va nere. 

Igår: badade vi och hade pizzakväll så mysigt. De har bästa pizzan här nere, godaste jag ätit. Så vi brukar äta pizza en gång när jag är nere. 

Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress