Madeleine Johannesson

3 Bekännelser!
 
1. Jag har aldrig varit den som blir vald sist när det gäller lagkaptener. Har alltid blivit vald bland de första vilket är trevligt! Inte för att det är fel att bli vald sist eller bland de sista. Aldrig varit en av dem bara ♥
 
2. För första gången har jag svårt att anpassa mig efter posten typ. Har inga problem med att gå upp tidigt å jobba och så. Det är mer på fredagen är jag helt slut. Brukar inte va så, men sp fall bara första veckan. Men varit så alla veckor jag jobbat. Men utsätts för mycket sol, mina gator har alltid stekande sol och ingen skugga. Sen har jag spelat volleyboll efter jobbet. Det tar även på en, då man är ute i gassande sol. Men det är kul så det spelar ingen roll!!
 
3. Gillar verkligen att spela volleyboll efter jobbet. Jag har alltid gillat sport och verkligen bollsporter. Men volleyboll är riktigt kul. Extra då vi har blivit så mycket bättre, i början gick det inte alls bra. Men nu klarar vi av svåra bollar. Hjälper att vi har en som spelat volleyboll med oss, han har förklarat och gett oss alla tips.
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress