Madeleine Johannesson

27e April 2017
(Bild från igår efter danspasset)
 
Godmorgon!
 
Wow har haft väldigt fullt upp de senaste dagarna och tänkt blogga men har bara inte blivit av. Går nämligen en insesiv kurs just nu där sista lektionen är imorgon och sista uppgiften ska in på tisdag då det är röd dag på måndag!! Sinne att det är första maj på måndag!!! Även att det är Valborg i helgen, shit va snabbt det går nu. 
 
Jag ska till Skåne 18 maj då mamma fyller år 19:e. Men inte bara därför, vi ska iväg på en rolig sak :D som jag ska berätta. 
 
Men nu är jag på tunnelbanan på väg till centralen. Har bokat en Snow Cone Maker på teknik magasinet som ligger där. Skulle köpa den igår men då hon som stod i kassan va själv och inte kunde gå iväg och hämta den (va på externa lagret). Så bokade hon den åt mig så kan jag hämta den idag. 
 
Då jag ska tvätta 10:00 och plugga samt vara barnvakt. Är det lika bra att hämta den på en gång. 
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress