Madeleine Johannesson

20e Augusti 2017
 
Godmorgon!
 
Gissa om jag är trött efter en lång jobbvecka där man fått göra lite allt möjligt. Men segast är jag för att man jobbade igår, dock så värt det. Men inte vanligt att man jobbar 6 dagar av 7 ;P. Men det är bra då jag beställde skolböcker för 960 spänn häromdagen hehe! Men även då jag ska köpa ny dator på fredag då lönen kommer. Behöver en lite mindre och lättare dator när jag pluggar och i skolan. Så då kommer den att bli min skoldator, så allt som finns på denna ska då föras över till den! Snälla kan det bli fredag nu? haha.
 
Imorgon blir det att man jobbar 10:54-19:00 :P ska stå eftermiddagspasset på FC som ligger vid Karlavägen. Så blir det när man kan mycket inom jobbet posten, då får jag göra lite allt möjligt. Detta trots att man är en "sommar"vikarie.
 
Men varför tänka på det när jag har hela dagen på mig att vila upp och slappa! Har dock lite att göra, tvätta, städa rummet och göra rent i stures bur.
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress