Madeleine Johannesson

Det sjukaste hände idag!!

 
 Hejsan!
 
Åt god tacos när jag kom hem idag, eller ja innan jag tog mat gjorde jag guacamole (Ett måste). Men till rubriken: jag och Johanna timade varandra perfekt i gullmars men vi hann ej på den jag kom med (jag klev av). Så vi tog nästa och gick av i Medis för att gå in till TC, trevligt med liten promenad. Det r vad jag trodde tills vi kom till Slussen.....När vi är där alla bussar kommer och ska svänga ner mot gamla stan ska jag bara fixa mitt hår då det blåser så. Japp DÅ DET HÄNDER jag tar bara vänster handen bakom huvudet och skriker till!!!
 
Det satt tydligen en äcklig GETTING i mitt hår som så klart stack mig!!! Kan säga att det gjorde ont, men att Johanna blev förvånad varför jag skek! Folk titta (inte för jag bryr mig). Men när jag visar och berättar för Johanna att jag blev stucken och det bränns ser jag stt taggen sitter kvar i tummen :(. Så hon är en sann vän och tar bort den! Dock sved det och så va man lite paff/chockad. Men hon hade en salva jag fick. Sen va det bara raka spåret måste hälsa affären Life som ligger på Drottninggatan. Där köpte jag ett medel som Johanna visste hjälpte. LOL när jag visar henne i affären och hon säger "oj ja du är väldigt röd" no shit blev nyss stucken och det gör ont x). 
 
Som tur blev det bättre och brändes mest, men inget man inte tål. Varit med om värre saker. Bara ironiskt hur allt gick till, skulle ju bara fixa håret!
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress