Madeleine Johannesson

Kylie Cosmetics - The Birthday Collection ♥
 
Hejsan!
 
Detta underbara på bilden ovan beställde jag natten det första augusti över till andra augusti (vi ligger 9h före USA-LA). Sist när jag handlade under limited edition köpte jag två produkter men asså hennes Birthday Collection är bara helt underbar. Så var bara tvungen att ta den stora Bundel! Är så glad att jag lyckades även få tag på en, tog slut väldigt snabbt kan jag säga. Hade lite panik när jag beställde för va trött för att man går upp tidigt inför jobbet och la mig ju då även sent. Så när jag beställde fick jag lite små panik för testade några gånger och det gick ej igenom!! Jag bara Whata F!! Men såg sen att jag skrivit en siffra fel....hehe! Men som tur för mig fanns den kvar när jag hade den i korgen. Så gissa om jag blev överlycklig?? Hade ju varit segt att stanna upp och vänta så länge och sen inte få det man ville ha! Då detta var en tisdag hade jag även tur då onsdagar är lugnt på jobbet bara vanlig post! Kunde inte bli bättre för mig! Det jobbiga nu är väntan på att paketet ska komma hit. Tar sin lilla tid när det inte är till USA + kommer gråta för hur mycket tull jag kommer att behöva betala. Men men det är det värt.
 
Puss 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress