Madeleine Johannesson

Till City!
Tjena!
 
Jag och Johanna tränade på! Efter gick vi en kortis i Farsta, hon skulle till Ica och jag till Hemköp. När jag kom hem var maten klar, så det var bara för mig att käka :D. Efter blev det duschen efter en stund och sedan fixa sig. 
 
Nu sitter jag på tunnelbanan till stan, ska till TC. Ska köpa en Halloween dräkt på H&M. Så arg på mig att jag inte köpte den då jag såg den första gången å det fanns många!! Farsta hade typ slut, de hade en i S som jag testade men då jag är lång satt den sådär. Så behöver en M och det hade de ej. Sen är H&M så dåliga, konstigt nog är det den ända som ej finns på hemsidan?? När jag bad om hjälp måste jag själv ringa kundtjänst. Så gjorde det och hon berättade vart den skulle finnas! Så nu hoppas jag att jag får med mig den hem!!
 
Kram
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress