Madeleine Johannesson

27e April 2018
(null)

Hejsan!

Snacka om skevt väder idag, först sol på morgonen den mörknade det och senare regnade det. Nu när jag sitter på tunnelbana duggade det när jag gick till den och slutade när jag var typ framme. Till att solen skiner igen nu när vi rullar? Asså va!! Men ska in till stan för att ta en mys fika med Johanna. Hon har tenta senare idag så perfekt att vi kunde ses då jag är ledig idag + så kan hon äntligen få sin present. 

Kan dock säga att jag varit igång sedan tidigt imorse. Pappa väckte mig vid fem över sju, men det ska jag berätta varför senare. 

Skönt att vara ledig idag då jag haft "skit lektioner" de senaste två dagarna. De har verkligen bara varit utfyllnader! Åkte till skolan både ons & tor för att ha en lektion i 2h. Hade varit bättre om båda var samma dag! Men men... så är det ibland. 

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress