Madeleine Johannesson

Hem till Tyringe!
Hejsan!

Sitter nu på bussen från Netonnet och är på väg in till stan igen (Kristanstad som stan). Kom till Matthias runt halv 12 och köpte faktiskt det jag skulle. Är så glad, visar bilder när jag kommer hem. Då jag inte har min data med mig eller gå in på den hos mamma, blir det enkla bilder med luren. Kan säga att jag är hel nöjd. 

Sen senare idag kommer Tobbe hem så det ska bli as kul. Vi har nämligen en hel smörgårdstårta kvar sen igår. Vi gjorde två stycken. 

Stannade även kvar hos matte ett tag då jag inte tog med några nycklar. De sa att de skulle va hemma vid 15:00. Så är i Tyringe 14:40 om allt stämmer och sen ska man ju oxå gå hem. Så det blir bra. Gick också till Willys innan jag handlade på Netonnet. 

Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress