Madeleine Johannesson

30e November 2017
Hejsan!

Igår: började jag dagen med att fira pappa som fyllde år.  Efter åkte jag med han och handlade och efter drog jag in till stan för at hämta sista boken för denna kursen. Beställde 3 från Bokus som jag fick i tisdags och en begagnad via campusbokhandeln så behövde hämta den. 

När jag kom hem var det bara att fortsätta att plugga, skriva det sista på tentan innan den skulle in. Så glad att jag blev klar så jag kunde träna med Johanna. Var så länge sedan så va skönt med ett danspass. 

Idag: har jag tagit sovmorgon och pratat lite med Mimmi. Nu sitter jag på tunnelbanan för att möta henne vid SU. Vår nya kurs börjar idag :P direkt dagen efter inlämning sv förra kursen. Vi ska ha enligt schemat 3h föreläsning!  Hoppas vi får sluta tidigare, ska nämligen vara barnvakt senare ikväll. Eller ja från 17:30!

Kram

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress