Madeleine Johannesson

30e Juni 2018
Godmorgon!

Sitter på tunnelbanan in till stan för att äta brunch med mamma och mats på deras hotell! Mums ska bli så gott, perfekt start på denna helgen efter en vecka på jobbet. 

Igår hade jag dock super kul. Vi spelade först volleyboll AW, där jag var med i båda lagen som vann!! Bästs! Efter gick vi upp till kontoret igen och fixade oss innan vi tog bussen till ish slussen. Vi satte oss vid skeppsbaren som ligger vid slussen/gamla stan.  Vi va ett gång och hade super kul. 

Jag drog dock tidigare, skulle hem å käka färsk hummer!! Men va hemma vid typ 21:00 hehe. Men åt och duschade håret. Sen blev det typ sängen, skulle ju ändå upp tidigt idag. Men för mig blev det ändå sovmorgon. Men nu är jag på väg iaf. 

Kram

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress