Madeleine Johannesson

Jobbigt med kryckor'
Tjena!

Ligger i sängen och njuter nu. Blev en massa hoppande fram och tillbaka.  Först med datorn in i vardagsrummet, sen in på rummet och hämta min flaska och fylla på med nytt. Sen tillbaka in till vardagsrummet då jag hade en kudde där inne förut idag. Måste ha den när jag ska sova (för benet). 

Sen pudla lite på rummet och fixa sängen som den ska vara. Borsta tänderna sen och nu tillbaka i sängen igen. Super härligt att vara klar med allt :D. Då jag har värk i händerna från igår hehe. Märkte det när jag vaknade, kom från bör jag hoppade ner till bea. Hade ju inte gått så långt förut. 

Nu blir det att läsa lite, köpte Elle härom dagen :). 

Godnatt!

PS. Har en kasse som jag bör runt allt på :P. Måste lära mig nu när Matte åkt hem och pappa börjar jobba imorgon!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress