Madeleine Johannesson

12e April 2017
 
Hejsan!
 
Typ stressig dag igår, skulle hålla ett tal i min nya kurs. Så övade lite på det på morgonen innan jag skulle träffa de andra innan lektionen. Sen när jag kom hem så var det att snabbt byta till fotbollskläder och äta något innan jag skulle ner till IP. Jag och Olof höll träningen tillsammans med Jörgen. Några av de andra va på en kurs eller bortresta då det är påsklov för tjejerna. Men det kom ändå 10 stycken villet va kul och bra siffra ändå. 
 
Efter va jag snäll och handlade åt pappa på vägen hem. Träffade en förälder till ett av barnen som jag hade på förskolan dår jag jobbade. Kanske får en familj till att vara barnvakt åt. 
 
När jag kom hem hade pappa lagt sig så jag duschade av mig lätt och åt lite. Kollade film innan jag gick till sängs. Just det är glad talet gick bra :D. 
 
Nu sitter jag på tunnelbanan för att träffa de andra innan föreläsningen. 
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress