Madeleine Johannesson

12e Maj 2017
 
Godmorgon!
 
Härligt att vakna upp och solen skiner ute, ska bli skönt väder idag. Hoppas det vänder nu igen å bli varmt samt att värmen stannar. Jag ska i alla fall ha två föreläsningar idag, en för kursen och sen efter om andra terminen. :) så på väg för att möta de andra innan föreläsningen som vanligt. 
 
Just det igår var jag på min gamla jobb typ hela dagen. Hade en uppgift att görs så valde att görs den där då jag redan pratat med dem. Så började med att jag va i skogen med delfinen och gjorde en del av min tenta. Sen när vi kom tillbaka var jag inne på valen (där jag jobbade länge innan jag började plugga). Så åt mat där och även mellanmål. Va super roligt att träffa alla barnen igen!! Va typ krig om, hehe eller ja det var det. Men kul då jag tar det som uppskattning, man vet att man gjort något bra. 
 
Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress