Madeleine Johannesson

Jobbat klart!
 
Hejsan!
 
Super trevligt att jobba en kortis idag! En sak slm är så synd med mitt "jobb" att när de behöver hjälp är det mest hela dagar och inte alltid det lättaste för mig. Då den senaste tiden de gånger de behövt hjälp har jag haft skola. Därför va det toppen att jag kunde jobba idag!! Men tur att jag sitter barnvakt!
 
Väntar på tunnelbanan då jag såg att jag missade den typ "precis". Hade en liten bit kvar och såg då att den rullade in. Dock ingen mening att springa för så nära va jag inte. Slog mig dock nu då jag inte tittade när den fick förens jag hade gått en bit. Men då jag åkte från Stureby en station innan min så är det ju självklart att den gick nio över då den går tio över från mig. Men men inte världens stress, ska till Mariatorget för att hämta mina jackor. 
 
Kram
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress