Madeleine Johannesson

Ikea - Hem igen!
(null)

Hejsan!

Är på våg hem nu från Ikea och Kungens Kurva. Skulle hit för bi ska äntligen köpa ny säng till mig och jag var tvungen att testa vilken som passar mig bäst. Så frågade om hjälp och fick testa olika bäddmadrasser på den säng typ jag valt att ha. Mamma och pappa är överens om att jag ska ha en kontinentalsäng :). Det fanns dock två olika sorters madrasser så jag testade en. Så nu vet jag vad vi ska beställa för säng åt mig!

Sedan passade jag även på att köpa en ny klädställning till mig. Den jag har, har gått sönder. Eller ja ena stången som håller ihop den där nere, där skorna ska stå är paj. Den sitter inte fast och det gör den ostadig och går ej att rulla om man inte håller den samman medan. 

Men nu sitter jag på bussen hem! Ironin när man kokar på tunnelbanorna och fryser på bussen! Hehe kan säga att ac:n fungerar verkligen på bussen. 

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress