Madeleine Johannesson

17e Oktober 2018
(null)

Hejsan!

Hoppas allt är bra med er alla? Med mig är det toppen minus att jag sover sådär. Så jobbigt med detta väderomslag :(. Först gick det från varmt till kallt och nu tillbaka till varmt igen! Kan vädret bestämma sig...hjälper inte att jag fick min mens i måndags. Lite därför jag sover dåligt, varit så de senaste gångerna. Även om jag vaknar innan mitt larm som jag sätter varje morgon även om jag är "ledig" så har jag inte den pigga utvilade känslan. Vaknat med huvudvärk nästan vissa morgornar. Men det kan vara mensen som spökar. 

Igår gjorde jag inget speciellt efter att jag besökt förskolan och handlat efter åt pappa. Blir en lugn dag idag med dock sitter jag och pluggar just nu :D yay en klapp på ryggen till mig själv ;D. 

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress