Madeleine Johannesson

Sötpotatis pommes!
(null)

Hejsan!

Har skrivit lite mer på EXY3 vilket är tredje examinationen hint 3:an i namnet :). Har även pratat lite med Mimmi som hade första musikpaket idag vilket jag hade i måndags. Efter ringde jag pappa för att se hur han har det. Han är nämligen iväg på en travresa med några jobbarkompisar. Igår åkte de på kryssning så tror det var första natten jag sov själv hemma!?? Haha sjukt. Men han kommer hel senare idag!

Men till rubriken, jag har testat att göra sötpotatis pommes. Har smakat en av dem och de blev goda! Yes vilken tur för mig. Har istället medan jag väntade på dem börjat läsa i den boken vi ska ha läst till imorgon. Har en föreläsning som handlat om hur man skriver akademiska uppsatser. Så den ska jag verkligen gå på och vi har en hel del sidor som ska läsa i boken som hör till. Som tur har jag läst hälften av ena delen som ska läsas i den. Så slipper läsa sida 7-107 och kan börja på sida 58 :D. Men nu ska jag äta mina pommes!

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress