Madeleine Johannesson

10e Februari 2019
(null)

Godmorgon!

En fantastisk söndag här i Stockholm än så länge, solen skiner underbart. Dock ska jag försöka få lite pluggande gjort. Det är ju dags igen för att skriva en examination. Får se hur mycket jag får gjort. I bakgrunden har jag trevliga Antikrundan på, tittar på äldre säsonger. 

Men vi måste ju prata om skrällen igår på melodifestivalen. Jag tippade i appen att Malou skulle åka ut i början, trodde verkligen inte att hon skulle gå vidare. Detta då hon är helt okänd och låten var så där inom mello changern enligt mig. Jag trodde att Andreas Johnson & Margaret skulle gå till final. Sedan att Vlad & Hanna och Liamoo till andra chansen. 

Men hade på kän att Hanna & Liam skulle gå till final men vill inte ändra i min tippning. Detta då jag inte alls gillade deras låt, deras röster passade inte tillsammans därav att jag inte gillade den. Då var faktiskt Margarets bättre även om det gör ont att säga. Detta då hon borde tävla för hennes land polen istället för Sverige....Men visste att Jan Malmsjö inte skulle gå vidare och samma med Oscar Enestad. 

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress